Раздел помощи (FAQ)
- Käytä sivuston otsikossa olevaa hakua.
1) Kirjoita hakusana (esimerkki: klorofylli, vitamiinit, huulipuna...).
2) Paina näppäimistön Enter-näppäintä tai suurennuslasikuvaketta.
- Jos sinulla on vaikeuksia tuotteen nimen kanssa - kysy kysymystä verkkokonsultilta, kysymyksen lomake oikeassa alakulmassa tai ota meihin yhteyttä millä tahansa sinulle sopivalla tavalla, niin lähetämme sinulle suorat linkit haluttuihin tuotteisiin.
Tilausta varten mene haluamasi tuotteen sivulle.
- Valitse haluamasi määrä klikkaamalla tuotteen kuvan vieressä olevaa "+"-painiketta.
- Klikkaa "Osta"-painiketta.
3. Siirry ostoskoriin klikkaamalla sen kuvaketta:
ja sitten "Kassalle".
4. Täytä kaikki kentät: etunimi, sukunimi, täydellinen osoite, yhteystiedon puhelinnumero.
* Huomaa, että jos sinulla ei ole NSP-alennusnumeroa, sinun on jätettävä tämä kenttä tyhjäksi tai rekisteröidyttävä, jotta pääset käyttämään affiliate-hintoja!
5. Valitse toimitustyyppi laittamalla piste halutun toimitustyypin viereen: "Itsetoimitus" tai "Ovelle".
6. Napsauta painiketta "Vahvista tilaus".
7. Saat kopion tilauksestasi sähköpostiisi.
- Jos olet verkkokauppamme asiakas, voit lähettää kysymyksesi sähköpostilaatikkoon info@nspclub.org.
- Jos sinulla on NSP-alennusnumero (kumppanuussopimus), jota emme ole myöntäneet, voit lähettää kysymyksesi foorumille täällä (foorumin rekisteröintiä EI vaadita).
{spoileri=tehdin tilauksen noutamalla, mutta en näe, mistä osoitteesta voin noutaa tilauksen}
Vastaus: "Nouto on mahdollista, jos haluatte noutaa tuotteenne: Kun johtaja on käsitellyt tilauksesi, saat sähköpostiviestin sähköpostilaatikkoosi. Kirjeessä on täydelliset tiedot siitä, missä ja miten voit vastaanottaa tilauksesi: osoite ja puhelinnumero, missä ja milloin voit vastaanottaa tilauksesi.
Vastaus: "Jos haluat saada alennuksen, täytä kaikki tarvittavat tiedot ja täytä kaikki tarvittavat lomakkeet: Sinun ei tarvitse tehdä mitään ylimääräistä saadaksesi 30 prosentin alennuksen - tee vain tilauksesi, jonka arvo on vähintään 41 dollaria. Tilauksesi lasketaan automaattisesti alennuksen kanssa, näet tämän tiedon ostoskorissa.
Kun tilauksesi on käsitelty, sähköpostiisi tulee tieto henkilökohtaisesta alennusnumerostasi.
{Toimitatteko tilaukset viikonloppuisin?}
Vastaus: "Ovelle" toimitus tapahtuu arkisin.
Vastaus: Voin ostaa alennuskortin, jos haluatte:
- Jos olet saanut alennuksen numeron tilattuasi sivustollamme, voit käyttää sitä myöhempiin ostoksiisi.
- Jos et saanut alennusnumeroa sivustollamme, ota yhteyttä henkilöön, joka auttoi sinua sen tekemisessä, ja hän kertoo sinulle, mistä voit ostaa tuotteita, joista saat bonuksia.
Vastaus: Vakuutan, että olen varma, että tuotteet ovat aitoja ja että ne ovat aitoja: Kaikki tuotteet on lisensoitu ja sertifioitu sen maan kaikkien sääntöjen mukaisesti, jossa se on esitetty (toimimme yli 35 maassa). Lue lisää laadusta täältä
Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?
Kysy kysymyksesi haluamallasi tavalla!
...Voit myös esittää kysymyksen alla: